Sunday, March 11, 2012

0 လူထုေခါင္းေဆာင္ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ မြန္ျပည္နယ္ စည္းရုုံးေရး ခရီးစဥ္ ျမင္ကြင္း(ရုပ္/သံ)



Photo..Reuters

ျပည္သူေတြရဲ႕ႀကိဳဆုိမႈ ျပည္သူေတြရဲ႕ေထာက္ခံအားေပးမႈေၾကာင့္ ကၽြန္မတုိ႔ အားေတြက ဘယ္ေတာ့မွ မေလ်ာ့သြားပါဘူး အခုေရွ႕မွာ ေရးထားသလုိမ်ိဳးေပါ့ ၿပိဳင္တူတြန္းလုိ႔ရွိရင္ ေရြ႕ႏုိင္ပါတယ္လုိ႔... ကၽြန္မတုိ႔ႏုိင္ ငံကို ေရႊ႕ၾကစို႔ လုိ႔ ကၽြန္မေျပာခ်င္ပါတယ္ ကၽြန္မတုိ႔ ႏိုင္ငံကို ေရႊ႕ဖုိ႔ ဟာ ဆက္ၿပီးေတာ့လုပ္သြားရမဲ့ လုပ္ငန္းေပါ့ေနာ္ အခု အခုခ်က္ျခင္းလက္ငင္းလုပ္ရမွာကေတာ့ ကၽြန္မတုိ႔ေမာ္လၿမိဳင္ဘက္ေရႊ႕ရပါမယ္လုိ႔ ေျပာခ်င္ပါတယ္ ဘီးလင္းၿမိဳ႕သူၿမိဳ႕ သားအားလံုး က်န္းမာခ်မ္းသာၾကပါေစ
(ဘီးလင္းတြင္ ခဏတာေျပာခဲ့တဲ့ မိန္႔ခြန္း)
YPI

0 comments:

Post a Comment

လာေရာက္လည္ပတ္ၾကေသာ မိတ္ေဆြတို႕ရဲ႕အျမင္မ်ားလည္း ေရးႏိုင္ပါတယ္

 

Copyright © 2009 ေဒါင္းမာန္ဟုန္. All rights reserved.