ဒီရက္ပိုင္းမွာ သတင္း တစ္ပုဒ္က အရမ္းေမႊးႀကိဳင္ေနပါလား ? MAI ေလေၾကာင္းလိုင္းက ၀န္ေဆာင္မႈေတြ အရမ္းေကာင္းေနတယ္ ဆိုပဲ။ မေန႔က ေဖာ္၀ပ္ေမးလ္ေရာက္လာေတာ့ ဖတ္လိုက္တာ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ညီအကိုေတာ္ ဒီစလံုးကေန ခြင့္နဲ႔ ျမန္မာျပည္ ျပန္တာေလ ( ျမန္မာ အင္တာေန႐ွင္နယ္ အဲယားေ၀း ) ေလယာဥ္ပ်ံ ႀကီးနဲ႔ေပါ႔။
ဘာပဲေျပာေျပာ အိမ္အျပန္လမ္းမွာ ဘယ္သူမဆို ေပ်ာ္တၿပံဳးၿပံဳး နဲ႔ေနမွာေပါ႔။ ေလယာဥ္ႀကီးစီးၿပီး၊ ေလဆိပ္မွာေစာင့္ေနမယ့္ မိသားစု ၀င္ ေတြ ျမင္ေယာင္ရင္း၊ ေလယာဥ္မယ္ ေခ်ာေခ်ာေလး ငမ္းရင္းနဲ႔... ကဲ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ေပ်ာ္႐ႊင္ဖြယ္ ေကာင္းတဲ့ အိမ္ျပန္ခရီးလည္း ?
ေပ်ာ္႐ႊင္ဖြယ္ ခရီးစဥ္ကို စတင္ၿပီး စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ ျဖစ္ေစတာကေတာ့ ရန္ကုန္ေလဆိပ္ ေရာက္တဲ့ အခ်ိန္ပဲ။ လ၀က ျဖတ္မယ္။ ၿပီးရင္ ပစၥည္းေ႐ြးမယ္။ ဟိုမွန္တစ္ဘက္ျခမ္းက မိသားစုေတြက လက္တျပျပနဲ႔ ကိုယ္ေတြကလည္း အျပင္ ျမန္ျမန္ ေရာက္ခ်င္ေနၿပီေလ။ ျပႆနာက ပစၥည္းေ႐ြးတဲ့ ေနရာမွာ စတာပဲ။
ငါ႔အိတ္ ဘယ္မွာလည္း ? ငါ႔အိတ္ ဘယ္မွာလည္းနဲ႔ ႐ွာေနတဲ့သူေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားတယ္။ ပစၥည္းေ႐ြးတဲ့ေနရာမွာ လည္ေနတဲ့ ရထား ႀကီးက ေခါင္းမူးေနေရာေပါ႔။ အိတ္ေတြက ေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ား ပါမလာၾကဘူး။ အဲတာနဲ႔ MAI ေကာင္တာမွာ သြားေမးၾကေတာ့ ပစၥည္း ေတြ စကၤာပူမွာ ေလယာဥ္ သယ္ေဆာင္ႏိုင္တဲ့ အေလးခ်ိန္ထက္ ေက်ာ္လြန္ေနလို႔ ခ်န္ထားခဲ့ရတာတဲ့ ေနာက္တစ္ပတ္ ေသာၾကာ ေလ ယာဥ္နဲ႔ ပါလာလိမ့္မယ္တဲ့။ အဲ့ဒီေတာ့မွာ လာေ႐ြးၾကပါတဲ့ ခင္ဗ် း)
အဲဒီမွာ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ကိုယ္ေတာ္က မႏၱေလးထိ ျပန္ရမွာေလ ရန္ကုန္မွာ ဘယ္လို လုပ္ေစာင့္ေနရမွာတုန္း ? ကိုယ္က ျမန္မာျပည္ကို ခြင့္နဲ႔ ျပန္လာတဲ့ ကာလဟာ အင္မတန္ တန္ဖိုး႐ွိတဲ့ ကာလပါ။ ဘာမဟုတ္တဲ့ ကိစၥနဲ႔ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ မျဖစ္ခ်င္လို႔ ထင္ပါ႔ ဆရာက မႏၱေလး ျပန္သြားတာ။ ခ်ိန္းထားတဲ့ ရက္ ျပန္လာေ႐ြးေတာ့ ဆရာသမားအိတ္က ေပ်ာက္သြားပါၿပီတဲ့ ခင္ဗ်ာ....
အဲမွာ ႐ုပ္လံုးကေပၚေတာ့မယ္ MAI ႐ုပ္လံုးေပါ႔။ ဒီပစၥည္း ေပ်ာက္တဲ့ ျပႆနာကို ေလေၾကာင္းလိုင္းက ေလွ်ာ္ေၾကး ေပးပါ႔မယ္။ ( အိတ္ တစ္လံုးကို အေမရိကန္ ေဒၚလာ 200 တဲ့ ခင္ဗ် ) ။ ၿပီးေတာ့ MAI စာ႐ြက္မွာ ဤ ျဖစ္ၿပီး ကိစၥသည္ ေလေၾကာင္းလိုင္း တာ၀န္ မဟုတ္ေၾကာင္း လက္မွတ္ ေရးထိုးေပးရမယ္တဲ့ ခင္ဗ်။ ဒါဟာ ဘာလည္း ေစာ္ကား တာ လား ? ပမာမခန္႔ လုပ္တာလား ? အထင္ေသးတာလား ? အိတ္တစ္လံုးကို U$ 200 လို႔ သတ္မွတ္ရေအာင္ အိတ္အတြင္းပါ ပစၥည္းကို သူတို႔ေတြ သိၾကလို႔လား ? ျပန္လည္ အစားထိုး မရႏိုင္တဲ့ အရာမ်ဳိးဆိုရင္ ေလေၾကာင္းလိုင္းက ဘယ္လို တာ၀န္ယူေပးမွာလည္း ?
ဒီကိစၥဟာ ေလေၾကာင္းလိုင္းကို အားေပးတဲ့ ခရီးသည္ကို ေစာ္ကားတာပဲ။ အိတ္တစ္လံုးကို U$ 200 တန္ဖိုး ျဖတ္တာကလည္း LEVI'S
တစ္ထည္ေတာင္မွ U$ 200 ေက်ာ္တယ္ ဆိုတာ သိထားေစခ်င္တယ္။ ႏိုင္ငံျခားျပန္ တစ္ေယာက္ သယ္ယူသြားတဲ့ အိတ္တန္ဖိုးကို အၾကမ္းအားျဖင့္ေတာ့ ခန္႔မွန္းႏိုင္ၾကမွာပါ။ ထားလိုက္ပါေတာ့ အေသးစိတ္ေတြ ေျပာမေနေတာ့ပါဘူး။
ဒါနဲ႔ ေလေၾကာင္းလိုင္းက လက္မွတ္ထိုးခိုင္းေတာ့ ဆရာက ဘယ္ထိုးပါ႔မလည္း။ လူကိုမ်ား ေတာ္ေတာ္အတယ္ ထင္ေနၾကလား မသိဘူး ေလေၾကာင္းလိုင္း ၀န္ထမ္းေတြက။ ဆရာသမားက ျပန္ေျပာလိုက္ပါတယ္ ခင္ဗ်ားတို႔ တာ၀န္ပ်က္ကြက္မႈ၊ ခင္ဗ်ားတို႔ လံုၿခံဳ စိတ္ခ်မႈ မ႐ွိတဲ့ ေလေၾကာင္း ၀န္ေဆာင္မႈ၊ တာ၀န္ကိစၥ အ၀၀ေတြကို ဒီ U$ 200 နဲ႔ ပါးစပ္ပိတ္မယ္။ ေလွ်ာ္ေၾကးေပးမယ္ေပါ႔တဲ့။ ( ၾကည့္စမ္းပါဦး ခရီးသည္ေတြကို ေစာ္ကားခ်က္ )
ဆရာသမားကေတာ့ ခင္ဗ်ားတို႔ ေပးတဲ့ ေငြလည္း မယူဘူး။ ေပ်ာက္သြားတဲ့ ပစၥည္းကိုလည္း ေရစက္ခ်လိုက္မယ္။ ၿပီးေတာ့ ဒီကိစၥ ကိုလည္း အမ်ားသိေအာင္လည္း ဖြင့္ခ်ရမယ္ လို႔ေျပာၿပီး စကၤာပူ ျပန္လာတာေပါ႔။ ဟိုကလည္း အဲလို႔ လုပ္မယ္ေျပာေတာ့ နည္းနည္း ေတာ့ ၿဖံဳသြားမယ္ ထင္ပါ႔ မလုပ္ပါနဲ႔ ဘာညာ လိုက္ေတာင္းပန္ေပမယ့္ ဆရာသမားက ရင္နာေနၿပီ လွည့္ကို မၾကည့္ေတာ့ပါဘူး။ ကိစၥေတြက ၿပီးခဲ့ၿပီေလ။
( အထက္ပါ အေၾကာင္း အရာႏွင့္ ေတြ႔ဆံုခဲ့သူသည္ ယခု လက္႐ွိ စကၤာပူတြင္ ေနထိုင္ေနပါသည္ )
က်န္ပါေသးတယ္ဗ်ာ ... ကြ်န္ေတာ္တို႔ လုပ္ငန္းခြင္တူ ညီအကို ျပန္စဥ္တုန္းကလည္း ရန္ကုန္တြင္ ပစၥည္းပါမလာ ေနာက္ေန႔ေတြမွ ေလဆိပ္တြင္ သြားေရာက္ေ႐ြးယူရပါသည္။ ခြင့္ျပည့္လို႔ စကၤာပူ ျပန္လာသည့္ ခရီးစဥ္တြင္လည္း ပစၥည္းက ရန္ကုန္တြင္ က်န္ရစ္၊ ေနာက္ေန႔တြင္မွ အိမ္လိပ္စာ အတိုင္း လာေရာက္ပို႔ေပးသည္။ အဲ ကြာတယ္ေနာ္ ရန္ကုန္မွာက်ေတာ့ ကိုယ္တိုင္ေ႐ြးယူ။ စကၤာပူ မွာက်ေတာ့ အိမ္လိုက္ပို႔တယ္။ စာဖတ္သူေတြ နည္းနည္းေတြး ၾကည့္ၾကေနာ္ ဘာေတြကြာတာလည္းလို႔ ?
ေနာက္တစ္ေယာက္ကေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္ အရင္းႏွီးဆံုးမိတ္ေဆြ ခြင့္နဲ႔ ျပန္တာပါပဲ။ စကၤာပူ ျပန္မယ့္ရက္စြဲကို ကြန္ဖမ္း လွမ္းလုပ္တာ ဖုန္းနဲ႔ ရန္ကုန္က MAI ေလေၾကာင္း႐ံုးကိုေပါ႔။ ဆက္ဆံေရး ေတာ္ေတာ္ ေျပျပစ္တာပဲတဲ့။ နာမည္ေျပာ ဖုန္းနံပါတ္ေျပာ ဂြပ္ တန္းခ်လိုက္ တာပဲတဲ့ စကားေျပာခြက္ကို။ ေတာ္ေတာ္ေလးကို ယဥ္ေက်းတဲ့ ေကာင္းမြန္တဲ့ ဆက္ဆံေရးပဲဗ် ေနာ္.... ဘယ္လို လုပ္ၿပီး အဆင့္ျမင့္ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး ေလေၾကာင္းလိုင္းမွာ အလုပ္ရေနပါလိမ့္။ လမ္းေဘး ေစ်းသည္ေလာက္ေတာင္ ဆက္ဆံေရး မေကာင္းပါလား။
အထက္ပါ အေၾကာင္းအရာေတြ ျဖစ္ပ်က္ခဲ့တဲ့ သူေတြက ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ သိကြ်မ္းတဲ့ သူေတြႀကီးပါပဲ အေသးစိတ္ ရက္စြဲ ေလေၾကာင္း အမွတ္စဥ္ သိခ်င္ရင္ လည္း ႐ွိပါတယ္လို႔။
ကဲအခု ကြ်န္ေတာ့္ အျမင္ကို နည္းနည္းေတာ့ ေရးမယ္ဗ်ာ....
ကြ်န္ေတာ္တို႔ ခရီးသည္ တစ္ဦးမွာ သယ္ယူလို႔ ရႏိုင္တဲ့ အေလးခ်ိန္၊ ေလေၾကာင္းလိုင္းက ခြင့္ျပဳတဲ့ အေလးခ်ိန္ အတိုင္းပဲ ကြ်န္ေတာ္တို႔ သယ္ယူခြင့္ ႐ွိတာေနာ္။ ဒါဆို ပစၥည္းအေလးခ်ိန္ မႏိုင္လို႔ က်န္ရစ္ခဲ့ရတယ္ဆိုတာ ဘာေၾကာင့္လည္း ? ေသခ်ာတာ တစ္ခုကေတာ့ သေျပႏုနဲ႔ ရဲရင့္ကပဲ ေလေၾကာင္းလိုင္းကို အခက္အခဲ ျဖစ္ေစတာ ေနပါလိမ့္မယ္.။
ၿပီးေတာ့ က်န္ရစ္ခဲ့တဲ့ ပစၥည္းေတြကို ရန္ကုန္အေနနဲ႔က ကိုယ္တိုင္ ေလဆိပ္ ဂိုေဒါင္မွာ သြားေရာက္ ထုတ္ယူရၿပီး၊ စကၤာပူ ႏိုင္ငံမွာ ၾကေတာ့ ဘာလို႔ အိမ္တိုင္ယာေယာက္ လာပို႔ေပးရတာလည္း ?
အဲဒီလို ပစၥည္းေတြ က်န္ရစ္ခဲ့မယ္ ေပ်ာက္႐ွခဲ့မယ္ဆိုရင္ ေလေၾကာင္းလိုင္းကို အားေပးသူ ခရီးသည္ေတြ အေနနဲ႔ ေ႐ွ႕ဆက္ၿပီး.... ေ႐ွ႕ဆက္ၿပီး.......
ယခင္ကဆိုလွ်င္ ေသတၱာထဲမွ ပစၥည္းမ်ားအႏွိဳက္ခံရရံုသာ ယခုကေတာ့ ေသတၱအလံုးလိုက္ပါ အေပ်ာက္ရိုက္ေနၾကသေလာ...ဝန္ထမ္းမ်ား ဒီေလာက္ေတာင္ ကိုယ္က်င္တရားပ်က္ျပားေနၾကသည္မွာမည္သူ ့တြင္တာဝန္ရွိပါသနည္း....
မွတ္ခ်က္။http://datacarrier.blogspot.com/မွမွ်ေ၀ေဖၚျပသည္
0 comments:
Post a Comment
လာေရာက္လည္ပတ္ၾကေသာ မိတ္ေဆြတို႕ရဲ႕အျမင္မ်ားလည္း ေရးႏိုင္ပါတယ္