Wednesday, November 17, 2010

0 ႏိုင္ငံတကာရွိ သူငယ္ခ်င္းအားလံုးသို ့

ႏိုင္ငံတကာရွိ သူငယ္ခ်င္းအားလံုးသို ့

သိသိ မသိသိ ျမင္ဖူးဖူး မျမင္ဖူးဖူး က်ေနာ္တို ့အတြက္ အေရးမၾကီးပါဘူး၊ အားလံုးျမန္မာျပည္လြတ္ေျမာက္ေရး ကြန္ယက္ထဲမွာ သူငယ္ခ်င္းေတြလို ့ က်ေနာ္ခံယူထားပါတယ္။
က်ေနာ္တို ့အားလံုး ျမန္မာႏုိင္ငံေတာ္ကို တိုးတက္ေစခ်င္ၾကတယ္၊ အေရွ ့ေတာင္အာရွ ႏိုင္ငံအလယ္မွာ ဒုကၡပင္လယ္ေ၀ေနျပီး အမ်ားႏွာေခါင္းရွဳံတဲ့ႏိုင္ငံအျဖစ္ကလြတ္ေျမာက္ေစခ်င္ၾကတယ္၊ ေဘးအိမ္နီးခ်င္းေတြက က်ေနာ္တို ့ႏိုင္ငံ သယံဇာတေတြ အတင္းႏွဳိက္ယူေနတာ မခံခ်ိ မခံသာနဲ ့ တက္ေခါက္ေနရတဲ့အျဖစ္က လြတ္ေျမာက္ခ်င္ၾကတယ္၊

အထူးသျဖင့္ ႏိုင္ငံေပ်ာက္။ လူမ်ဳိးေပ်ာက္ေနတဲ ့အျဖစ္ေတြက လြတ္ေျမာက္ခ်င္ၾကတယ္၊ ျမန္မာျပည္ကို တနည္းနည္းနဲ ့ ကူညီခ်င္ၾကတယ္၊ စိတ္သေဘာထားေတြ အတူတူပါပဲ၊

အဲေတာ့ဗ်ာ ------
က်ေနာ္တို ့အားလံုး ျမန္ျမန္ခ်ိတ္ဆက္ႏိုင္ၿပီး ျပည္တြင္းက လူငယ္ေတြလည္း ၀င္ေရာက္ေရးသားႏိုင္မယ့္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္လည္း တက္ေရာက္ဖတ္ႏိုင္မယ့္ပါတီကလူငယ္ေတြလည္းတက္ေရာက္ဖတ္ႏိုင္မယ့္ post ေလးတခုကို လုပ္ေပးေစခ်င္ပါတယ္၊
နည္းပညာပိုင္းကြ်မ္းက်င္သူ လူငယ္မ်ား စကာၤပူမွာ အမ်ားဆံုးေနထိုင္ေနတယ္လို ့ က်ေနာ္ထင္ပါတယ္။
က်ေနာ္နားေထာင္တဲ့ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္မိန္ ့ခြန္းထဲမွာ နည္းပညာနဲ ့ ပတ္သက္ၿပီး ရိုးသားစြာေျပာသြားတဲ့ သူမစကားေလးကို ၾကိဳက္ပါတယ္၊
(ကင္မရာဖုန္းေလးကိုေျပာေတာ့ ပါးစပ္ကို ဘယ္ေနရာက ထားရမလဲ မသိဘူးတဲ ့)
က်ေနာ္တို ့လည္း ကိုယ့္အခ်င္းခ်င္း ထိန္၀ွက္စရာမလုိပါဘူး၊ တတ္သိနားလည္သူက ကြန္ယက္ေလးျဖစ္ဖို ့၊ အထူးသျဖင့္ က်ေနာ္တို ့ ႏိုင္ငံတကာက ျပည္သူေတြရဲ ့
အသံေတြ အထဲကို ပို ့ႏိုင္ဖို ့ အိုင္တီကြ်မ္းက်င္သူမ်ားကို အေကာင္းဆံုး ၾကိဳးစားေပးၾကပါလို ့ က်ေနာ္ ေမတၱာရပ္ခံအပ္ပါတယ္၊
ကြ်မ္းက်င္နားလည္သူေတြက လုပ္ေပးႏိုင္လိမ့္မယ္လို ့ က်ေနာ္ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္ဗ်ာ၊
(ျပည္တြင္းကသူေတြ ေက်ာ္ခြၾကည့္ဖို ့လည္း အိုင္တီဆရာေလးမ်ားပဲ တတ္ကြ်မ္းမွာပါ)

က်ေနာ္တို ့ အဲဒီကြန္ယက္ေလးမွာ အခ်င္းခ်င္း အၿငင္းပြားဖို ့ မဟုတ္ဘူးေနာ္၊ ျပည္သူ ့အသံေလးေတြပို ့ဖို ့ပါ၊
ဘာလို ့လဲဆိုေတာ့ ဧရာ၀တီဘေလာ့္ေလးမွာ အထဲက သတင္းေထာက္လူငယ္ေလးတဦးရင္ဖြင့္သြားတာ က်ေနာ္ၾကိဳက္တယ္၊
ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ကို ၀ိုင္းရံေပးေနတဲ့သူေတြက ေမာက္မာစြာ ဆက္ဆံတာကို ေျပာျပသြားတာေလးပါ၊
က်ေနာ္အျမင္ကေတာ့ သူတို ့ဘက္ကလည္း ပူပန္မွဳေတြ စိုးရိမ္မွဳေတြ မယံုၾကည္မွဳေလးေတြ ရွိခ်င္ ရွိေနမွာေလ၊ ဒီပဲယင္းမွာ ကံေကာင္းလို ့ ေဒၚစု မေသခဲ့တာ မဟုတ္လား၊တဘက္နဲ ့ တဘက္ နားလည္မွဳ မလြဲေစခ်င္ဘူး၊

(၈၈)တုန္းကလည္း မင္းမဲ့စရိုက္အသြင
္ဖန္တီးၿပီး အေလ့အက်င့္ အေတြ ့အၾကံဳမရွိတဲ့ က်ေနာ္တို ့ျပည္သူေတြ ခံလိုက္ရတာကိုလည္းမေမ ့ေစခ်င္ဘူး။
အဲေတာ့ဗ်ာ ----မိုးမခထဲက ကိုေပါအသံလို ့ က်ေနာ္တို ့ အားလံုး ရင္ဖြင့္လို ့ရမယ့္ ေနရာေလးတခုေတာ့ လိုေနျပီဗ်ာ၊
အျပင္ကလူေတြ (အင္တာနက္ေတြ ေလွ်ာက္တတ္လို ့ရလို ့) အထဲကို သတိေပးလို ့ရတာေလးေတြ ေပးလို ့ရတယ္ဗ်ာ၊

ဥပမာ၊ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ရံုးကို လာတဲ့ေန ့က ျပည္သူေတြ အရမ္းတိုးတာ ေၾကာက္စရာေကာင္းတယ္၊ ဂ်င္ဂလိ (၈၈လက္နက္) နဲ ့ ထိုးလိုက္လို ့ရတယ္၊
ျပည္သူေတြထဲကပါ ထပ္ဆင့္ ရံ ေပးသင့္တာမ်ဳိးေပါ့၊ က်ေနာ္တို ့ႏိုင္ငံမွာ ပါတီမ၀င္လည္း VOLUNTEER လုပ္ေပးႏိုင္တဲ့ဟာေတြ လူငယ္ေတြ ၀ို္င္းရံေပးႏိုင္တာမ်ဳိးေလးေတြေျပာျပေပးဖို ့ အဲလိုမ်ိဳးေလးေပါ့ဗ်ာ၊

က်ေနာ့္စာရွည္သြားတယ္၊ ခြင့္လွ ြတ္ပါ၊
နားလည္ေပးႏိုင္မယ္ထင္ပါတယ္၊ က်ေနာ္တုိ ့ ၾကီးငယ္မဟူ မ်ိဳးဆက္ေတြ လက္ခ်င္းခ်ိတ္ဖို ့ပါ၊

အႏွစ္သာရျပည့္၀တဲ့ ဖက္ဒရယ္ျပည္ေထာင္စုႏိုင္ငံေတာ္သစ္ဆီသို ့
အားလံုးကို ေလးစားစြာျဖင့္
ဖိုးဇီ၀

0 comments:

Post a Comment

လာေရာက္လည္ပတ္ၾကေသာ မိတ္ေဆြတို႕ရဲ႕အျမင္မ်ားလည္း ေရးႏိုင္ပါတယ္

 

Copyright © 2009 ေဒါင္းမာန္ဟုန္. All rights reserved.