Sunday, February 12, 2012

0 လူထုေခါင္းေဆာင္ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္၏ ေကာ႔မႈးခရီးစဥ္ ရြာလံုးကၽြတ္ႀကိဳဆို(ဓာတ္ပံု/ရုပ္သံ)

တင္းျပည္႔ပါတီ၀င္အျဖစ္ သရုပ္ေဖာ္ထားပံု


က်မတို႔ေရွ႕မွာ ရင္ဆိုင္ရမယ့္ အခက္အခဲေတြက မနည္းပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္မိုလို႔ ရင္ဆိုင္ရမယ့္ ေရွ႕က အခက္အခဲေတြ အားလံုးကို က်မတုိ႔ အတူ ေက်ာ္လႊားဖို႔ ႀကိဳးစားၾကပါ။ အားအင္ျဖည့္ၾကပါ။ က်မတို႔က ျပည္သူေတြကို ေလးစားသလို တန္ဖိုးထားသလို ျပည္သူေတြကလည္း က်မတို႔အေပၚမွာ ယံုၾကည္မႈ ေပးပါလို႔ က်မက ေတာင္းခံခ်င္ပါတယ္။”
Photo..gettyimages,reuters,Messenger journal

0 comments:

Post a Comment

လာေရာက္လည္ပတ္ၾကေသာ မိတ္ေဆြတို႕ရဲ႕အျမင္မ်ားလည္း ေရးႏိုင္ပါတယ္

 

Copyright © 2009 ေဒါင္းမာန္ဟုန္. All rights reserved.