Friday, June 1, 2012

0 ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ေမလ ၃၁ ရက္ေန႔ မဟာခ်ိဳင္ကုိ ဒုတိယ အႀကိမ္ ေရာက္ရွိလာျပီး ႏုိ္င္ငံသားစိစစ္ေရး႐ံုးမွာ ထိုင္း၊ျမန္မာတာ၀န္ ရွိသူေတြနဲ႔ ေတြ႔ဆံု



"ကၽြန္မတို႔ ႏုိင္ငံရဲ႕ ဂုဏ္သိကၡာဟာ တကယ္ေတာ့ ကၽြန္မတုိ႔ျပည္သူျပည္သားေတြ ႏုိင္ငံံသူႏုိင္ငံသားေတြရဲ႕ ဂုဏ္သိကၡာေပၚမွာတည္ပါတယ္။ ကၽြန္မတုိ႔ရဲ႕ ႏုိင္ငံသားေတြဟာ ကမၻာ ဘယ္အရပ္မွာမဆုိ သိကၡာရွိရွိ မေနႏုိင္လုိ႔ ရွိရင္ေတာ့ ကၽြန္မတုိ႔ ႏုိင္ငံဟာ သိကၡာရွိတယ္လုိ႔ ဘယ္လုိမွ ေျပာႏုိင္မွာ မဟုတ္ပါဘူး။ "

"တကယ္ေတာ့ သံရံုးမွာရွိတဲ့ အရာရွိေတြသာ ကၽြန္မတုိ႔ရဲ႕သံတမန္မဟုတ္ဘူး။ ကၽြန္မတုိ႔ ႏုိင္ငံသားအားလုံးဟာ ကၽြန္မတုိ႔ရဲ႕ သံတမန္ေတြ ျဖစ္တယ္။ ဒီေတာ့ ကိုယ့္ႏိုင္ငံ ရဲ႔ ဂုဏ္သိကၡာကိုထိန္းသိမ္းဖုိ႔ အတြက္ ကုိယ္ကလည္း သိကၡာရွိရွိ ေနရမယ္။"

ေမလ ၃၁ ရက္ေန႔ မဟာခ်ဳိင္ကုိ ဒုတိယအၾကိမ္ လာေရာက္ျပီး ႏုိ္င္ငံသား
စိစစ္ေရး႐ံုးမွာ ထိုင္း၊ ျမန္မာ တာ၀န္ ရွိသူေတြနဲ႔ ေတြ႔ဆံု ေဆြးေႏြးၿပီး တဲ့ေနာက္ အလုပ္သမားေတြကို ခနတာ စကား ေျပာခဲ့တဲ့အထဲကေကာက္နွဳတ္ခ်က္ (RFA)

0 comments:

Post a Comment

လာေရာက္လည္ပတ္ၾကေသာ မိတ္ေဆြတို႕ရဲ႕အျမင္မ်ားလည္း ေရးႏိုင္ပါတယ္

 

Copyright © 2009 ေဒါင္းမာန္ဟုန္. All rights reserved.