အခုတေလာ ဘာျဖစ္တယ္မေျပာတတ္၊။ ေရးခ်င္စိတ္ သိတ္မျဖစ္မိဘူး။ ေျပာေနက်အတိုင္းေျပာရရင္ စိတ္မလာဘူး။ ဖီလ္းမလာဘူးဆိုပါ ေတာ့။ ဒါေပမယ့္ ေရးတတ္တဲ့အေလ့က ေစ့ေဆာ္လာတဲ့ အခိုက္အတန္႔ေလးမွာ ျဖစ္ၫွစ္ၿပီး ၂ ပုဒ္ေတာ့ေရးျဖစ္ပါတယ္။ မၿငိမ္းေအးနဲ႔ ယူအက္စ္ကန္ပိန္း ေဖၚဘားမားနဲ႔ဆက္စပ္ၿပီး ကိုေအာင္ဒင့္အေၾကာင္း။ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္လုပ္ႀကံၿပီး ေရးရသလိုျဖစ္လို႔လားေတာ့ မသိ။ ျပန္ဖတ္ၿပီး ကိုယ့္ဘာသာကိုယ္ မႀကိဳက္သလိုမ်ိဳးခံစားရပါတယ္။ ေနာက္ေတာ့ ဘာသာျပန္ျဖစ္လိမ့္မယ္လို႔ ေတြးမထားမိတဲ့အေၾကာင္းေလး ေတြထဲက ၂ ပုဒ္ေလာက္လည္း ဘာသာျပန္ျဖစ္သြားတယ္။ ျပန္ျဖစ္သြားတာကလည္း မေလးရွားမွာရွိေနတဲ့ ငယ္သူငယ္ခ်င္းက ၾကပ္လို႔ပါ။ ခင္ဗ်ား ဘာလုပ္ေနတယ္ဆိုၿပီး သူမ်ားေတြေျပာတဲ့ ခင္ဗ်ားအေၾကာင္း ခင္ဗ်ားကိုယ္တိုင္ျပန္ေျပာင္းၿပီး အနည္းဆံုးက်ေနာ့္ေတာ့ေျပာဗ်ာ ဆို လို႔။ ကိုယ့္အေၾကာင္း ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ေျပာရတာျပႆနာမရွိေပမယ့္ သူမ်ားေျပာတဲ့ကိုယ့္အေၾကာင္းကို ျပန္ေျပာျပရတာ စိတ္သိတ္မသန္႔လို ျဖစ္ရပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ျပန္ျဖစ္သြားပါတယ္။
Artist Htein Lin: Performance Art
Poetry Performance for Burma: Fort Wayne, 2011
အခုေရးတဲ့စာကလည္း ေဆာင္းပါးလည္းမဟုတ္ ရသစာတမ္းလည္းမဟုတ္သလို မွတ္တမ္း တင္တာ လည္းမဟုတ္ပါဘူး။ ေရးေတာ့ထားဦးမွ မေရးျဖစ္ရင္ ေမ့သြားလိမ့္မယ္လို႔ေတြးၿပီး ခ်ေရးလိုက္ျဖစ္တာပါပဲ။ က်ေနာ္တို႔ဆီကို ယူေကကပန္းခ်ီဆရာ ေတာျပန္ေထာင္ထြက္ ကိုထိန္လင္း လာမယ္ဆိုၿပီး ဇြန္လေလာက္ကတည္းကေျပာပါတယ္။ သူလာရင္ ဘာေတြလုပ္ၾကမယ္ဆိုၿပီး ရွိေနသူေတြေခါင္းခ်င္းရိုက္ေတာ့ က်ေနာ္က ဖို႔ဝိန္းမွာ ဧည့္သည္လိုျပန္ျဖစ္ေနတယ္။ အဲဒီတေလာက ခရီးလည္းအေတာ္ထြက္ျဖစ္တယ္ ဆိုရမွာပါ။ ဒါေပမယ္လို႔ ေခါင္းခ်င္းရိုက္ေနသူေတြနဲ႔ ေတာ့ အဆက္မျပတ္လွဘူးေျပာရမွာပါပဲ။ ေနာက္ေတာ့ ျပည္တြင္းက ကိုခ်ိဳတူးေဇာ္လည္း အေမရိကားကို စာေပပြဲတခုအတြက္လာလိမ့္မယ္ ဆိုတာၾကားရျပန္တယ္။ ကိုခ်ိဳတူးေဇာ္အေမရိကားကို ေရာက္လာပါတယ္။ ဖို႔ဝိန္းကိုေတာ့ မလာအားေသးလို႔မလာျဖစ္လိုက္ပါ။ ေနာက္တေန႔ မနက္မွာ က်ေနာ္ သူ႔ေဟာ္တယ္လ္ကိုဖုန္းဆက္ၿပီး ႏႈတ္ဆက္ရင္း စကားနည္းနည္းေျပာျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္တခုက ေအဘီအက္စ္ဒီအက္ဖ္ ဥကၠ႒ ကိုသံခဲကလည္း ဒီေရာက္ေနတယ္။ လာလာခ်င္းတုန္းက ခနေလာက္ပဲေတြ႔ၿပီး စကားေျပာခ်ိန္မရခဲ့။ ျပန္ခါနီးတေခါက္ျပန္လာဦးမွာပါ ဆိုလို႔ ေစာင့္ေနတာ။ အေတာ္ျဖစ္သြားတယ္။ ေနာက္တခုက ရုပ္ရွင္သရုပ္ေဆာ္ ေဆြဇင္ထိုက္လည္းကိစၥတခုနဲ႔ေရာက္ေနတယ္။ မစ္ရွီဂန္က ကိုေအာင္ေဝး၊ ပစ္ဘာ့ဂ္ကမခက္မာတို႔လည္း လာၾကမယ္ဆိုေတာ့ အားလံုးနဲ႔လည္း ေတြ႔ရမယ္ဆိုၿပီး အားခဲထားခဲ့တယ္။ ေတြ႔လည္းေတြ႔ရပါ တယ္။ စကားေတြလည္းေျပာျဖစ္ နားလည္းေထာင္ျဖစ္ပါတယ္။
အရင္ဆံုး ကိုသံခဲနဲ႔ေတြ႔ေတာ့ စိတ္ကမဲေဆာက္မွာ ခနတျဖဳတ္ဆံုခဲ့တုန္းက သြားသြားလည္ဖူး ညအိပ္ဖူးခဲ့တဲ့ ေဒါင္းရင္ျပင္က အဘတဲကေလး ဆီ စိတ္ကေရာက္သြားပါတယ္။ သူနဲ႔ ျပည္တြင္းၿငိမ္းခ်မ္းေရးကိစၥေျပာျဖစ္ပါတယ္။ ကိုထိန္လင္းနဲ႔ေတာ့ သိတ္မ်ားမ်ားေျပာခ်ိန္မရခဲ့ပါ။ ဒါေပ မယ့္ ေျပာျဖစ္သေလာက္ေတာ့ေျပာျဖစ္တယ္ ဆိုရမွာပါ။ ကိုေအာင္ေဝးနဲ႔လည္း ဒီအတိုင္းပါပဲ။ သူလည္း ဟိုကေနတက္သုတ္ရိုက္ၿပီးလာ ဒီကေနတက္သုတ္ရိုက္ၿပီးျပန္ရသလို ျဖစ္ရတာကိုး။ မခက္မာနဲ႔ေတာ့ သူ႔အိမ္သြားလည္တုန္းကထက္ေတာင္ နည္းနည္းပိုေျပာျဖစ္တယ္ထင္ ပါတယ္။ ေဒၚေဆြဇင္ထိုက္နဲ႔ေတာ့ ျမင္စိုင္းသားရိုက္ေနတုန္းကအေၾကာင္းခံၿပီး အေမ့ေၾကာင့္က်ေနာ္ ရုပ္ရွင္ေလာကထဲမေရာက္ျဖစ္တဲ့ အေၾကာင္း ရယ္ရယ္ေမာေမာေျပာျဖစ္ပါတယ္။
ေနာက္တေန႔မနက္မွာ ကိုသံခဲကိုလိုက္ပို႔ၿပီး ေဇတဝန္ကိုေရာက္ပါတယ္။ ကိုထိန္လင္းက အဲဒီမွာ အက်ဥ္းက်ေနတဲ့အႏုပညာ ေခါင္းစဥ္နဲ႔ ပါေဖါမင္န္႔စ္အႏုပညာလုပ္မွာကိုး။ လူေတာ့သိတ္မမ်ားလွေပမယ့္ စိတ္ဝင္တစားခံစားၾကတာကိုျမင္ေတာ့ သူ လုပ္ရက်ိဳးနပ္မယ္လို႔ ထင္ပါ တယ္။ သူ႔အႏုပညာတင္ဆက္မႈပံုစံနဲ႔ စိမ္းသူေတြအတြက္ေတာ့ အသစ္ျဖစ္မွာပါပဲ။ လံုးလံုးကိုနားမလည္ႏိုင္သူလည္း ရွိမွာပါပဲ။ က်ေနာ္က သူ႔ကိုသိတ္နားမလည္တာလား သူ႔အႏုပညာကိုသိတ္နားမလည္တာလားေတာ့မေျပာတတ္။ သူျပခ်င္တာသိေစခ်င္တာေတြထဲက တခ်ိဳ႔ကို လံုးလံုးနားမလည္ျဖစ္ရတယ္ဆိုတာေတာ့ ဝန္ခံပါတယ္။ နားလည္သေလာက္ကိုေတာ့ ခံစားလို႔ရသလို သူ႔အားထုတ္မႈကိုလည္း တန္ဖိုးထားမိ ပါတယ္။ သူေျပာတာေတြထဲမွာ ႏွစ္ၿခိဳက္မိတာေတြရွိပါတယ္။ အႏုပညာကိုဖန္တီးသူကိုယ္တိုင္က အႏုပညာပစၥည္းျပန္ျဖစ္သြားတယ္ ဆိုတာ ရယ္ ဗမာျပည္မွာအႏုပညာ အက်ဥ္းခ်ခံရသလို ဒီေရာက္ၿပီးမွ သူ႔အႏုပညာလည္းအက်ဥ္းက်ရတယ္ ဆိုတဲ့စကားေလးပါ။ က်ေနာ္က သူ႔ကို ျဖစ္တည္မႈဆရာတေယာက္ေျပာခဲ့ဖူးတဲ့ ဖက္ဆစ္ေတြေအာက္မွာေနရတာေလာက္ တခါမွမလြတ္လပ္ဖူးဘူး ဆိုတာေလးျပန္ေျပာျဖစ္ၿပီး ၿပံဳးမိ ၾကပါေသးတယ္။
ေဇတဝန္ကအၿပီး ေဒၚမာမာေအးအိမ္ကို ဆက္ခ်ီတက္ၾကပါတယ္။ ဟိုမွာလည္းတပြဲစီစဥ္ထားတာကိုး။ ခနတျဖဳတ္ထိုင္စကားေျပာျဖစ္ၾကပါ တယ္။ ေနာက္ေတာ့ ေဒၚမာမာေအးအိမ္ေနာက္ျမက္ခင္းမွာ ဗမာျပည္အတြက္ကဗ်ာပါေဖါမင္န္႔ ဆိုတဲ့ေခါင္းစဥ္နဲ႔ပြဲေလးတပြဲလုပ္ပါတယ္။ လွ်ပ္စစ္ရဲ႔သတၳဳသံတုန္ခါမႈေတြ ဘာတခုမွမပါေတာ့ ပိုေကာင္းတယ္လို႔လည္းခံစားရပါတယ္။ ဦးျမစိန္က တခ်ိဳ႔ကဗ်ာရြတ္ရာမွာနဲ႔ ကိုထိန္လင္း ရဲ႔ ပါေဖါမင္န္႔လုပ္ရာမွာ တေယာနဲ႔လိုက္ေပးပါတယ္။ က်ေနာ္က တေယာဆိုရင္ တေယာတလက္တည္းထိုးသံကိုပဲ ႀကိဳက္ပါတယ္။ တျခားတူရိ ယာေတြနဲ႔တြဲလိုက္တာနဲ႔ တေယာရဲ႔အရသာပ်က္သြားတယ္လို႔ ထင္တတ္သူပါ။ ညေနေစာင္းေလး ေနခ်ိဳခ်ိန္လူသံလည္းတိတ္ဆိတ္မွာ ကိုထိန္ လင္း ပါေဖါမင္န္႔နဲ႔တြဲေပးလိုက္တဲ့ ဦးျမစိန္တေယာသံဟာ တသက္စာမွတ္မိစရာျဖစ္မယ္လို႔ထင္မိပါတယ္။
ေဒၚေဆြဇင္ထိုက္က အခမ္းအနား မႉးသေဘာလုပ္ေပးပါတယ္။ အႏုပညာသည္တေယာက္ရဲ႔ သမၻာနဲ႔ခံစားနားလည္ႏိုင္မႈေၾကာင့္ ထင္ပါရဲ႔ ေဒၚေဆြဇင္ထိုက္လုပ္တဲ့ အခမ္းအနား မႉးကိုယ္တိုင္က ကဗ်ာလိုရသေျမာက္တယ္လို႔ ထင္မိပါတယ္။ ေဒၚမာမာေအးက အဖြင့္စကားေလးနည္းနည္းေျပာပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ သူက ေမာင္စိန္ဝင္း(ပုတီးကုန္း) ရဲ႔ မလိုက္ရဲရင္လည္း အသိုက္ထဲမွာေန အစခ်ီတဲ့ကဗ်ာကို ရြတ္ပါတယ္။ ကဗ်ာရြတ္ၿပီးေတာ့ အဲဒီကဗ်ာကို သီးခ်င္း လိုလုပ္ၿပီး လက္တန္းဆိုျပသြားတာၾကားေတာ့ လန္႔ေတာင္လန္႔သြားပါတယ္။ ေၾသာ္..ဒါေၾကာင့္ သူ႔ကို အဆိုနဲ႔အသံမွာ အႏုပညာကေဝမလို႔ ေျပာၾကတာပါလား ဆိုတာကိုနားလည္သြားရပါတယ္။
ေနာက္ေတာ့ တေယာက္ၿပီးတေယာက္ ကဗ်ာေတြရြတ္ၾကပါတယ္။ ကိုေအာင္ေဝးသား၊ မခက္မာသား၊ သစ္ေကာင္းအိမ္ (ေဇာ္ႀကီး) သားတို႔လည္း ကဗ်ာေလးေတြရြတ္ၾကပါတယ္။ ေဇာ္ႀကီးသားခမ်ာ သူ႔အေဖေရးတဲ့ကဗ်ာကို ဗမာ လို ႀကိဳးစားၿပီးရြတ္ရွာပါတယ္။ ကေလးက ဗမာျပည္အေနနည္းၿပီး စကၤပူမွာ လူျဖစ္ခ်ိန္ပိုမ်ားသြားရလို႔ထင္ပါရဲ႔ ဗမာစာသိတ္မတတ္ရွာ။ တျခား ကေလးေတြလည္း သူတို႔ကိုယ္တိုင္အဂၤလိပ္လိုေရးတဲ့ အဂၤလိပ္ကဗ်ာေလးေတြကို အဂၤလိပ္လိုရြတ္ၾကပါတယ္။ သူတို႔ကဗ်ာေလးေတြကို ဗမာလိုေရးၿပီး ဗမာလိုရြတ္သံၾကားရရင္ ဘယ္ေလာက္ေကာင္းမလဲလို႔ နားေထာင္ရင္း က်ေနာ့္စိတ္ေတြပ်ံ႔လြင့္ေနတာအမွန္ပါပဲ။ ေဆာင္းယြန္းလ ကဗ်ာရြတ္ေတာ့ ဦးျမစိန္ကတေယာနဲ႔ ပိုးေပးပါတယ္။ ပိုၿမိဳင္သြားလိုျဖစ္တယ္လို႔ ထင္မိပါတယ္။ သစ္ေကာင္းအိမ္က ကဗ်ာ မရြတ္ခင္မွာ သူနဲ႔က်ေနာ္ ဒုကၡသည္စခန္းကေန မဲေဆာက္ကိုဆင္းအလာ တည္းခိုခန္းတခုမွာတည္းေနတုန္း စိတ္ဓါတ္ေတြက်ေနခိုက္မွာ ဒီကဗ်ာကိုေရးျဖစ္လိုက္တာလည္းဆိုေရာ ေဒါက္တာသီဟက က်ေနာ့္နားနား ကပ္ၿပီး ခင္ဗ်ားတို႔တည္းခိုခန္းမွာ ၂ ေယာက္ထဲတည္းၾကတာ ဆိုေတာ့ မရိုးဘူးထင္တယ္လို႔ဆိုၿပီး ေနာက္ပါေသးတယ္။ ကိုေဇာ္ေဇာ္ေအာင္ေရးေပးလိုက္တဲ့ကဗ်ာကို မမင္းမင္းၿပံဳးကရြတ္ေတာ့ အဲဒီ ကဗ်ာရဲ႔အစပိုဒ္ကို က်ေနာ္တေနရာရာမွာ ၾကားဖူးသလိုပဲဗ်လို႔ ေဆာင္းယြန္းလေျပာတာကို မွတ္မိေနပါတယ္။
ကိုထိန္လင္းကဗ်ာ သေဘၤာသေဘာ ျမစ္သေဘာဆိုတာေလးကို ႏွစ္သက္မိပါတယ္။ ကိုသံခဲက စကားနည္းနည္းေျပာၿပီး ကိုးရီးယားေရာက္တုန္းက ခ်ယ္ရီေတြအစြမ္းကုန္ပြင့္ေနတာျမင္ၿပီး ေရးခ်င္တာနဲ႔ေရးလိုက္တဲ့ ဟိုကၠဴကဗ်ာေလးတပုဒ္ရြတ္ပါတယ္။ သူ႔ကဗ်ာက သံုးေၾကာင္းကဗ်ာ ျဖစ္ေပမယ္လို႔ သူ႔ဘဝရဲ႔တဝက္ေလာက္ေတာ့ ေတာထဲေတာင္ထဲမွာျဖစ္ရတယ္ ဆိုတာေလးလည္း ျပန္ၾကားမိအမွတ္ရေနမိပါတယ္။ ေမာင္သုည(မင္းတာရာ)နဲ႔ ေနေစာေမတို႔လည္း ကိုယ္စီရြတ္ၾကပါတယ္။ ေမာင္သုညကဗ်ာက ႏိုင္ငံေရးနည္းနည္းကဲတယ္လို႔ ထင္မိပါတယ္။ ဘိတ္သံဝဲဝဲနဲ႔ သူကဗ်ာရြတ္တာကို ေဒၚေဆြဇင္ထိုက္က မြန္သံဝဲတာလို႔ထင္ၿပီး မြန္သံဝဲဝဲနဲ႔ကဗ်ာရြတ္သြားတဲ့ ေမာင္သုညကိုေက်းဇူးတင္ ေၾကာင္းဆိုေတာ့ က်ေနာ္ၿပံဳးမိပါတယ္။ ေနေစာေမကဗ်ာလည္း က်ေနာ္တို႔လုပ္ခဲ့တဲ့ ဖူးပြင့္ေဝမွာေဖၚျပခဲ့ေပမယ္လို႔ အခုသူကိုယ္တိုင္အသံနဲ႔ ရြတ္ေတာ့ ပိုၿပီးႏွစ္လိုရပါတယ္။ သူက ကဗ်ာျဖစ္လာပံုေလးလည္း ေျပာျပခဲ့ပါတယ္။ မခက္မာကေတာ့ သူ ဒီကိုေရာက္စက ေႏြဦးအေၾကာင္းဖြဲ႔ ထားတဲ့ ရသစာကေလးကိုဖတ္ပါတယ္။ ဖတ္ဖူးၿပီးသားဆိုေပမယ့္ သူ႔အသံနဲ႔ဖတ္ျပတာကိုၾကားရတာက အရသာပိုရွိသလိုပါပဲ။
ကိုေအာင္ေဝး က ကဗ်ာလည္းရြတ္ ပြဲၿပီးကာနီးမွာ ကဗ်ာပါေဖါမင္န္႔လည္း လုပ္ပါတယ္။ ကတိုက္ကရိုက္လုပ္ရ၊ တိုက္ရတာမို႔ထင္ပါတယ္ စိတ္ရွိသေလာက္ လုပ္ျပသြားႏိုင္တယ္လို႔ မျမင္မိပါဘူး။ ဧရာဝတီအတြက္ ဗမာျပည္အတြက္စပ္တဲ့ ကဗ်ာပါေဖါမန္႔တခုပါပဲ။ ဦးျမစိန္ကတေယာထိုးၿပီး ကိုႏိုင္ဝင္း(ဝင္းငယ္)၊ ေမာင္ခ်မ္းမိႈင္း၊ ကိုေက်ာ္ဝ႑၊ ကိုေဝလင္းတို႔နဲ႔အတူ ႏႊဲတာျဖစ္ပါတယ္။ သံစဥ္အနိမ့္အျမင့္ေတြနဲ႔မို႔ လိႈင္းစီးရလို ၿငိမ့္လိုက္ ထန္လိုက္ ေျပလိုက္ေျဖလိုက္နဲ႔ပါပဲ။ ကိုထိန္လင္း ပါေဖါမင္န္႔လုပ္ေတာ့ ဧရာဝတီကိစၥပါ။ သူ႔ပါေဖါမင္န္႔မွာပါရတဲ့ သူေတြခမ်ာလည္း သူ႔အလိုအတိုင္းမ်က္ေစ့ေတြစံုပိတ္လို႔ ခံုေတြေပၚထိုင္ေနတာကိုၾကည့္ရင္း က်ေနာ္က ေဆာင္းယြန္းလကို တိုးတိုးေလးကပ္ၿပီး ကိုထိန္လင္းေတာ့လူႀကီးေတြကို Torture လုပ္ေနတာနဲ႔တူတယ္လို႔ ေျပာမိၿပီးၿပံဳးလိုက္မိပါေသးတယ္။
က်ေနာ္က ကိုယ္ပိုင္ကဗ်ာလည္း မေရးျဖစ္ ကဗ်ာလည္းရြတ္ခ်င္ဆိုေတာ့ စစခ်င္း စကားနည္းနည္းေျပာၿပီး ေျမႏု(ျမစ္ဝကၽြန္းေပၚ)ရဲ႔ကဗ်ာ တပိုင္းတစကိုရြတ္ျဖစ္ပါတယ္။ အစအဆံုးမဟုတ္ေတာ့ နားေထာင္သူေတြ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္မွာပဲလို႔ေတြးၿပီး ကိုယ့္ဘာသာလည္းရွက္မိပါတယ္။ ေနာက္တပုဒ္ကေတာ့ အဲဒီေန႔မတိုင္ခင္ညကမွ မခက္မာနဲ႔စကားေျပာရင္း သစ္ေကာင္းအိမ္ျပလို႔ ကိုလွသန္း(ေမာင္သီးသန္႔အမည္နဲ႔ေရးတဲ့) ကဗ်ာတပုဒ္ကိုဖတ္ျဖစ္ပါ တယ္။ ႀကိဳက္လည္း အေတာ္ႀကိဳက္သြားတယ္။ ငါ့ရင္ထဲကစကားကို သူေျပာျပလိုက္တာမ်ားလားလို႔ေတာင္ ထင္မိလိုက္ပါေသးတယ္။ ဒါနဲ႔ လက္ေရးနဲ႔ကူးယူလာၿပီး အခုဒီပြဲမွာရြတ္ျဖစ္သြားပါတယ္။ ရနံ႔သစ္မဂၢဇင္း ၂ဝ၁ဝ စက္တင္ဘာလထုတ္က ျဖစ္ပါတယ္။ ကဗ်ာက……………
(ဒဂုန္တာရာ၊
သုခမိန္လိႈင္ကဗ်ာ၊
မဂၤလာေစ်းမီးႏွင့္ၿဂိဳဟ္တုသတင္းမ်ား)
ဒီၿမိဳ႔မွာ
ကဗ်ာဆရာေတြေပါလည္း
ဘာအေရးလဲ
ဒီၿမိဳ႔မွာ
ျပည့္တန္ဆာေတြေပါလည္း
ဘာအေရးလဲ
ဒီၿမိဳ႔မွာ အေသခံဗံုုးခြဲသမားေတြမရွိလိုု႔
က်ေနာ္တို႔ လက္ဖက္ရည္ဆိုုင္ ေအးေဆးထိုင္ႏိုင္တယ္
တယ္လီဖုန္းေတြမွာ
ႀကိဳးမပါတာ အံ့ၾသစရာမဟုတ္ေတာ့
ကင္မရာေတြမွာ
ဖလင္မပါတာ
အံ့ၾသစရာမဟုတ္ေတာ့
စမူဆာေတြမွာ
အသားမပါတာ
ႏွစ္ ေလးဆယ္ၾကာခဲ့ၿပီ။
ရန္သူကိုမိတ္ေဆြျဖစ္ေအာင္လုပ္မယ္ဆိုရင္
လုုပ္ၾကည့္ေလ
ရန္သူမ်ိဳး ၅ပါးနဲ႔
လက္မထပ္ပဲအတူေနခဲ့တာ
ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ...။
(ေမာင္သီးသန္႔)
0 comments:
Post a Comment
လာေရာက္လည္ပတ္ၾကေသာ မိတ္ေဆြတို႕ရဲ႕အျမင္မ်ားလည္း ေရးႏိုင္ပါတယ္