Thursday, May 10, 2012

0 ကလို႔ထူးေဘာ(ယခင္ဒီေကဘီေအ) ဌာနခ်ဳပ္မွ သတင္းစာရွင္းလင္းပြဲ။




Photo.. 7 days news journal
“သူတို႔စြပ္စြဲေနတဲ့ဟာေတြကဒီအတိုင္းကာလၾကာရွည္ေနရင္ကြ်န္ေတာ္တို႔မွာအလုပ္အကိုင္ပ်က္ပါတယ္။ကြ်န္
ေတာ္တို႔လုပ္ကိုင္ေနတဲ့ေဒသဖြံ႔ၿဖိဳးေရးလုပ္ငန္းေတြအမ်ားႀကီးရွိပါတယ္။အဲဒီလုပ္ငန္းေတြအတြက္အဟန္႔အတားျဖစ္ေစပါတယ္။ဒါေၾကာင့္ဒီျပသနာကိုေျဖရွင္းႏိုင္မယ့္အေကာင္းဆံုးနည္းလမ္းတစ္ခုကိုကြ်န္ေတာ္စဥ္းစားထားပါတယ္။အဲဒ...ါကိုအခုၾကြေရာက္လာတဲ့သတင္းစာဆရာႀကီးမ်ားကိုကြ်န္ေတာ္တင္ျပပါမယ္။ကြ်န္ေတာ္ဟာျမန္မာႏိုင္ငံသားျဖစ္ပါတယ္။ထိုင္းႏိုင္ငံထဲကိုသြားၿပီးအစစ္ေဆးခံဖို႔ဆိုတာမျဖစ္ႏိုင္ပါဘူး။

ကြ်န္ေတာ္တို႔ႏိုင္ငံထဲမွာလာေမးမယ္ဆိုရင္ေတာ့ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။ကြ်န္ေတာ္တို႔ႏိုင္ငံမွာလည္းမူးယစ္ေဆး၀ါးတိုက္ဖ်က္ေရးနဲ႔ပတ္သက္တဲ့အဖြဲ႔ရွိပါတယ္။အဲဒီေတာ့ ထိုင္းႏိုင္ငံက မူးယစ္ေဆး၀ါးတိုက္ဖ်က္ေရးနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ အဖြဲ႔ေတြရယ္၊ကြ်န္ေတာ္တို႔ႏိုင္ငံကမူးယစ္ေဆး၀ါးတိုက္ဖ်က္ေရးအဖြဲ႔ေတြရယ္ပူးေပါင္းၿပီးကြ်န္ေတာ္တို႔ႏိုင္ငံထဲမွာကြ်န္ေတာ္တို႔နဲ႔ေတြ႔ဆံုေမးျမန္းမယ္ဆိုရင္ေတာ့ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။အဲဒီအခ်က္ကိုမူအရလက္ခံမယ္ဆိုရင္ေတာ့ အခ်ိန္နဲ႔ေနရာကိုဆက္လက္ညွိႏွုိင္းလို႔ရပါတယ္။ကြ်န္ေတာ့္သေဘာထားကို ဒီေလာက္ပဲ ေျပာၾကားလိုပါတယ္ “ဟုျမ၀တီတြင္ယေန႔ျပဳလုပ္ေသာသတင္းစာရွင္းလင္းပြဲတြင္ဗိုလ္မွဴးေစာလားပြယ္(ဗိုလ္ႏွုတ္ခမ္းေမႊး)ကေျပာၾကားသြားခဲ့ေၾကာင္း

အဆိုပါသတင္းစာရွင္းလင္းပြဲတြင္တက္ေရာက္သတင္းရယူေနေသာ The Messenger သတင္းေထာက္က
တိုက္ရိုက္သတင္းေပးပို႔သည္။

The Messenger journal

0 comments:

Post a Comment

လာေရာက္လည္ပတ္ၾကေသာ မိတ္ေဆြတို႕ရဲ႕အျမင္မ်ားလည္း ေရးႏိုင္ပါတယ္

 

Copyright © 2009 ေဒါင္းမာန္ဟုန္. All rights reserved.