Thursday, October 20, 2011

1 သီတင္းကၽြတ္လျပည့္ေန႔နဲ႕ က်ေနာ့္မ်က္ဝန္းထဲက မွတ္တမ္း


အဲ့လူၾကီးနာမည္ေတာ့မမွတ္မိေတာ့ဘူး.....။တပ္ေျပးလုိ႔အက်ဥ္းက်ခံခဲ့ရတယ္....ေလျဖတ္ေနတယ္.....လာၾကိဳမယ့္လူမရွိဘူး..လမ္းမေလွ်ာက္နိင္ဘူး...... တံခါးဝမေရာက္ခင္ထိက်ေနာ္ ထမ္းေခၚလာခဲ့တယ္....သူတံခါးဝေက်ာ္ေတာ့ ... လူေတြကုိေတြ႔ေတာ့ ဝမ္းသာျပီးငုိတယ္..... က်ေနာ္လည္း သူ႔ကုိထမ္းရင္းမ်က္ရည္က်ခဲ့ရတယ္.... သတင္းေတာင္ ဆက္မယူနိင္ခဲ့ပါဘူး...။ ေျမာက္ဥကၠလာမွာေနတယ္လုိ႔ေျပာပါတယ္....ခ်မ္းျမသုခ မွေန၍ ျမတ္မႏၱလာထြန္းကားနဲ႔ ပုိက္ဆံ၅၀၀၀ထည့္ေပးျပီး ရန္ကုန္ကုိျပန္ပုိ႔လုိက္ပါတယ္...။အဲ့ဦးေလးၾကီးျပန္မွ ျပန္ေရာက္ပါ့မလားလုိ႔ က်ေနာ္စုိးရိမ္မိေနတယ္...


(ျပည္တြင္းအလြတ္သတင္းေထာက္တဦးရဲ႕မႏၱေလး အုိးဘုိ အက်ဥ္းစခန္းမွာ ကိုယ္ေတြ႕ႀကံဳခဲ့ရတဲ့အျဖစ္အပ်က္-ေက်ာ္ေဇဝင္း Facebook)

၁၁.၉.၂၀၁၁ ည ၁၁နာရီအေက်ာ္မွာ က်ေနာ္အိပ္မရလုိ႔ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ရဲ႕ အင္တာနက္ဆုိင္ တစ္ဆုိင္ ကုိ ထြက္ခဲ့ပါတယ္။က်ေနာ္ အင္တာနက္ဆုိင္ေရာက္လုိ႔ အီးေမးလ္ဖြင့္ၾကည့္လုိက္ေတာ့ က်ေနာ္႕
အသိ တုိက္ပုိင္ သတင္းေထာက္တစ္ေယာက္က အီးေမးလ္ပုိ႕ထားတာကုိေတြ႕ရတယ္။”မနက္ျဖန္ အက်ဥ္းသားေတြ လြတ္ျငိမ္းခ်မ္းသာခြင့္ေပးမယ္။အဲ့သတင္းကုိသိလား ၊ မႏၱေလး အုိးဘုိ အက်ဥ္းစခန္းက လြတ္လာမယ့္ အက်ဥ္းသားေတြကုိ ဓာတ္ပုံရုိက္ေပးနိင္မလား” ဆုိျပီး က်ေနာ္ဆီကုိအီးေမးလ္ ပုိ႔လာ ပါတယ္။ က်ေနာ္ကလည္း အလြတ္သင္းေထာက္ ပီပီ က်ေနာ္ရေအာင္ရုိက္ေပးမယ္ဆုိျပီး အဲ့ေန႔မနက္ ၅နာရီက တည္းကေရာက္သြားတယ္(စကားမစပ္ က်ေနာ္တစ္ညလုံးလည္းမအိပ္ရေသးပါဘူး)။အုိးဘုိ အက်ဥ္းစခန္း ေရွ႕ခပ္တည္တည္နဲ႕သြားေနခဲ့တာ မနက္ ၁၀နာရီေက်ာ္ထိ ဘာမွမထူးျခားလုိ႕ ျပန္လာခဲ့ ပါတယ္။အင္တာနက္ဆုိင္ထက္ဝင္ျပီး က်ေနာ္အီးေမးလ္ျပန္သြားပုိ႔ပါတယ္။”ဘာမွထူးျခားတာမေတြ႕ေသးဘူး ၊ က်ေနာ္မအိပ္ရေသးလုိ႔ ျပန္အိပ္ေတာ့မယ္”လုိ႔ က်ေနာ္အီးေမးလ္ပုိ႔လုိက္ပါတယ္။

က်ေနာ္ Facebook ဖြင့္လုိက္ေတာ့ ခုပဲ အုိးဘုိအက်ဥ္းစခန္းေရွ႕မွာသတင္းေထာက္ေတြ ေရာက္ေနျပီဆုိျပီး ထက္သတင္းေတြထြက္လာေတာ့ က်ေနာ္လည္းမအိပ္ေတာ့့ပဲ ျပန္သြားၾကည့္မယ္ဆုိျပီး က်ေနာ္ ျပန္သြား ခဲ့ပါတယ္။လမ္းမွာက်ေနာ္သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ကလည္း အဲ့ေရွ႕သြားၾကည့္မယ္ဆုိလုိ႕ က်ေနာ္တုိ႔ ၂ေယာက္တူတူ သြားခဲ့ၾကတယ္။(သူလည္းအလြတ္သတင္းေထာက္ပါပဲ)။အုိးဘုိအက်ဥ္းစခန္းေရွ႕ေရာက္ေတာ့ သတင္းေထာက္ေတြ ဟုိတစ္စ ဒီတစ္စေတြ႕ေနရပါျပီ။က်ေနာ္လည္း ကင္မရာပါေပမယ့္ မထုတ္ရဲေသးပဲ သူတုိ႕ ဘာလုပ္မလည္းဆုိတာ ေစာင့္ၾကည့္ေနရတဲ့အခ်ိိန္ပါ။အဲ့ခ်ိန္မွာပဲ တုိက္ပုိင္အၾကီးတန္းသတင္းေထာက္ တစ္ခ်ိဳ႕ အုိးဘုိအက်ဥ္းစခန္းဂိတ္ကုိ ေက်ာ္ျဖတ္ျပီး ဝင္သြားတာေတြ႕ေတာ့ က်ေနာ္လည္း ရျပီဆုိျပီး သူတုိ႕ေနာက္ကလုိက္ဝင္သြားပါတယ္။အက်ဥ္းစခန္းေရွ႕က ဂိတ္ဝကေနျပီး ဗူးဝအထိေရာက္သြားပါတယ္။

အလြတ္သတင္းေထာက္ တစ္ေယာက္အေနနဲ႕ ဗူးဝအထိေရာက္ေနတာ မုိက္မဲမႈတစ္ခုလုိ႔ ေျပာရင္လည္း မမွားပါဘူး။မထူးေတာ့တာကုိ မထူးဘူးလုိ႔ပဲထားျပီး က်ေနာ္သတင္းထက္ယူဖုိ႕ ၾကိဳးစားခဲ့ရပါတယ္။ ဘာသတင္းမွမရသလုိ ဓာတ္ပုံေတာင္ရုိက္လုိ႔ မရတဲ့ ဗူးဝေရွ႕မွာ အလြတ္သတင္းေထာက္ တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ မေနသင့္ေတာ့ဘူးဆုိတာ သိလာလုိ႔ က်ေနာ္ ျပန္လည္တပ္ေခါက္ျပီး အုိးဘုိ အက်ဥ္းစခန္းေရွ႕နားက အေအးဆုိင္တစ္ဆုိင္မွာ ထုိင္ျပီး စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္နဲ႔ လက္မႈိင္ခ်လုိက္ပါတယ္။အဲအခ်ိန္မွာပဲ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ရဲ႔႕ဖုန္း က်ေနာ္ဆီ ဝင္လာျပီး မနက္ျဖန္ အက်ဥ္းသား ၆ေထာင္ေက်ာ္လႊတ္ေပးမယ္လုိ႕ သတင္းေတြ တီဗီမွာပါလာတယ္ဆုိျပီးက်ေနာ္ကုိေျပာပါတယ္။က်ေနာ္လည္း ဒါဆိုမနက္ျဖန္မွလြတ္မွာ ေသခ်ာျပီး ၊ ျပန္မယ္အလုပ္မွာ က်ေနာ္သူငယ္ခ်င္း (အလြတ္သတင္းေထာက္တစ္ေယာက္)က အြန္လုိင္းျပန္တတ္ျပီး သတင္းေတြၾကည့္ရေအာင္လုိ႔ ေျပာလာပါတယ္။က်ေနာ္လည္း ပင္ပန္း (ညမအိပ္ရေသး)ေနေပမယ့္ အြန္္လုိင္းျပန္တတ္ျပီး အီးေမးလ္ေတြစစ္ Facebook သုံးရင္ က်ေနာ္ ညေန၆နာရီဘယ္လုိ ထုိးသြားမွန္း ကုိ မသိလုိက္ေတာ့ပါဘူး။ယုံၾကည္ခ်က္ေၾကာင့္ က်ခံေနရတဲ့ အက်ဥ္းသားေတြလည္း လြတ္မယ္ဆုိတဲ့ သတင္း ေတြ ထြက္ေနေတာ့ က်ေနာ္လည္း အိပ္ဖုိ႕ကမလြယ္ေတာ့ပါဘူး။က်ေနာ္ဆီ အီးေမးလ္ပုိ႕ထားတဲ့ တုိက္ပုိင္ သတင္းေထာက္တစ္ေယာက္ကုိ ဖုန္းဆက္ျပီးက်ေနာ္မနက္ျဖန္ဘာလုပ္ရမလည္းဆုိတာ ေမးပါတယ္။ သူကလည္း က်ေနာ္ကုိ မနက္ျဖန္ကစျပီး အုိးဘုိေထာင္ေရွ႕မွာေစာင့္ေနျပီး ဓာတ္ပုံရုိက္ဖုိ႔ ေဒတာေတြယူဖုိ႔ အီးေမးလ္ေတြဝင္လာပါတယ္။က်ေနာ္ကလည္း ဟုတ္ျပီေပါ့။မေန႔ညကတည္းက မအိပ္ရေသးတဲ့အရွိန္ ကလည္းပါတယ္။ဒီကိစၥနဲ႕ အိပ္လုိ႔မရတာလည္းပါပါတယ္။ဘာလုိ႔လည္းဆုိေတာ့ အလြတ္သတင္းေထာက္ တစ္ေယာက္ကုိ တုိက္ပုိင္သတင္းေထာက္တစ္ေယာက္က စခုိင္းတဲ့ခ်ိန္ဆုိေတာ့ စိတ္နဲ႔လည္းဆုိင္တာေပါ့။

ညအိပ္ေကာင္းေအာင္ နည္းနည္းေမာ့ အိမ္ျပန္လုိက္ျပီး ကင္မရာေတြ အားသြင္း ၊ စာအုပ္ေတြ အဆင္သင့္လုပ္ ၊ ေဘာပင္လ္ေတြ အဆင္သင့္ျပင္ ဖုန္းတစ္ခါတည္းအားသြင္းျပီး အိပ္လုိက္ပါတယ္။မနက္ ၆နာရီမထုိးခင္မွာပဲ က်ေနာ္သူငယ္ခ်င္း (အလြတ္သတင္းေထာက္) တစ္ေယာက္က ဖုန္းဝင္လာျပီး သြားရေအာင္လုိ႔ေျပာတဲ့အတြက္ က်ေနာ္တုိ႔ ၂ေယာက္ လက္ဘက္ရည္ဆုိင္ထုိင္ျပီး ထြက္လာေတာ့ အုိးဘုိ အက်ဥ္းစခန္းေရွ႕မွာ ကုိယ္ကလြဲလုိ႔ ဘယ္သတင္းေထာက္မွမရွိပါဘူး။က်ေနာ္တုိ႔လည္း နီးရာ လက္ဘက္ရည္ဆုိင္မွာထုိင္ေနခ်ိန္ တုိက္ပုိင္သတင္းေထာက္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ေရာက္လာတာကုိ ေတြ႔ရပါတယ္။

က်ေနာ္တုိ႔လည္း သူတုိ႔နဲ႔အတူဝင္ေရာျပီး မီဒီယာသမားေတြၾကားထဲ ေရာေႏွာေနရပါေတာ့တယ္။ ၈နာရီ မထုိးခင္ေလာက္မွာ Express Car တစ္စီး အုိးဘုိအက်ဥ္းစခန္းထဲဝင္သြားတာေတြ႕လုိက္ေတာ့ ေသခ်ာျပီ ၊ ယုံၾကည္ခ်က္ေၾကာင့္က်တဲ့ အက်ဥ္းသားေတြကုိ ဒီကားနဲ႕ေခၚသြားမွာဆုိျပီး ဆုိင္ကယ္တစ္ခါတည္းထုတ္ ကင္မရာအသင့္ျပင္ထားပါေတာ့တယ္။ေနာက္နာရီဝက္ေလာက္ေနေတာ့ အဲ့ကားျပန္ထြက္လာပါေတာ့တယ္။ ဒီကေကာင္ကလည္း အလြတ္သတင္းေထာက္ေတြျပီျပီ က်ေနာ္သူငယ္ခ်င္း (အလြတ္သတင္းေထာက္) တစ္ေယာက္ကဆုိင္ကယ္ေမာင္း က်ေနာ္ကေနာက္ကေနျပီးေတာ့လုိက္သြားပါေတာ့တယ္။လုိက္ရင္းလုိက္ရင္း နန္းေရွ႕ ၁၉လမ္းထိပ္ မီးပြိဳင့္ေရာက္ေတာ့ ကားေပၚကလူေတြကုိ ၾကည့္လုိက္တယ္။နိင္ငံျခားသားေတြကုိ လႊတ္လုိက္တဲ့ကား ေသျပီဆရာဆုိျပီး က်ေနာ္တုိ႔လည္းေနာက္ျပန္လွည့္ခဲ့ရပါတယ္။

အဲ့အခ်ိန္မွာပဲ နာမည္ၾကီး ကဗ်ာဆရာတစ္ေယာက္က အုိးဘုိေရွ႕ကတည္းက ကားေနာက္လုိက္လာျပီး က်ေနာ္တုိ႔ဆုိင္ကယ္နား ကပ္ေမးပါေတာ့တယ္။ အဲ့တာဘယ္သူေတြလည္းလာေမးေတာ့ နိင္ငံၾကားသားေတြ လုိ႔ေျပာလုိက္ခ်ိန္မွာပဲ သူလည္း မ်က္ႏွာရႈံ႕မဲ့ျပီး ျပန္လွည့္သြားပါေတာ့တယ္။က်ေနာ္တုိ႔ကလည္း အားမေလွ်ာ့ဘူး။အုိးဘုိအက်ဥ္းစခန္းေရွ႕ျပန္သြားပါတယ္။ဟုိေရာက္ေတာ့ ဘာမွမထူးေသးဘူးဆုိတာ သိေတာ့ ဆုိင္ကယ္ေလးေဘးထုိး ကင္မရာေလး လက္ထဲမွာကုိင္ျပီး ဘာရုိက္လုိ႔ရုိက္ရမွန္းမသိပဲ ေခ်ာင္းေျမာင္း ေနရပါေတာ့တယ္။ ၉နာရီေက်ာ္မွာပဲ အဖုိးၾကီးတစ္ေယာက္ကုိ ဝွီးခ်ဲနဲ႕ထုတ္လာတာေတြ႕ရေတာ့ လႊတ္္ေနျပီဆုိတာ ေသခ်ာတာနဲ႕ အုိးဘုိအက်ဥ္းစခန္းရဲ႕တံခါးဝအထိ သြားျပီး အထဲဝင္ သတင္းယူဖုိ႕ က်ေနာ္တုိ႕လည္းၾကိဳးစားပါေတာ့တယ္။အဲ့အခ်ိန္ထိ တံခါးဝေက်ာ္ထိ ဘယ္မီဒီယာ ဘယ္သတင္းေထာက္မွ ဝင္လုိ႕မရေသးပါဘူး။အဲ့အခ်ိန္မွာပဲ ေပၚျပဴလာဂ်ာနယ္တုိက္က အစ္ကုိတစ္ေယာက္က စကားေတာ္ေတာ္ ေျပာလုိက္ရျပီး မီဒီယာသမားေတြဝင္လုိ႔ရျပီလုိ႕ေျပာလုိက္တဲ့အခ်ိန္မွာ က်ေနာ္တုိ႔လည္းအေနာက္ေန လုိက္ဝင္ပါေတာ့တယ္။က်ေနာ္လည္း အလြတ္သတင္းေထာက္ျပီျပီ ဘယ္ဂ်ာနယ္ကလည္းေမးရင္ က်ေနာ္မီဒီယာကပါလုိ႔ပဲ ေျပာေျပာျပီး ဝင္သြားရင္ တံခါးဝေက်ာ္သြားပါေတာ့တယ္။က်ေနာ္လည္း ထြက္လာသမွ် အက်ဥ္းသားေတြကုိ ဓာတ္ပုံရုိက္ အင္တာဗ်ဴးရင္း၁၁နာရီေက်ာ္လာပါေတာ့တယ္။

အဲ့အခ်ိန္မွာက်ေနာ္သတင္းမယူနိင္ေအာင္ျဖစ္သြားတာေလးေတြရွိပါတယ္။ဘာလည္းဆုိေတာ့အက်ဥ္းသားအဖုိးအုိတစ္ေယာက္ ခုံေပၚမွာထုိင္ေနပါတယ္။”ထလုိ႔လည္းမရဘူးလုိ႕” စကားခပ္ဝါးဝါးနဲ႔ ေျပာသံတစ္ခု က်ေနာ္နားထဲ ခပ္တုိးတုိးၾကားလုိက္ရပါတယ္ (က်ေနာ္ကုိလွမ္းေျပာသလုိကုိၾကားလုိက္ရပါတယ္)။ျပန္လွည့္ၾကည့္လုိက္ေတာ့ ေလျဖတ္ေနတဲ့ ဦးေလးၾကီးတစ္ေယာက္ကုိ ေတြ႕လုိက္ရပါတယ္၊ သူ႕အသက္က ၇၀ေက်ာ္ေလာက္ရွိျပီလုိ႔ က်ေနာ္ သိလုိက္ပါတယ္။က်ေနာ္လည္း ဘာလုပ္လုိ႔လုပ္ရမွန္းမသိျဖစ္သြားတယ္။ကင္မရာကုိအိတ္ထဲထည့္ျပီး က်ေနာ္လည္းသူ႔ကုိေမးလုိက္ပါေတာ့တယ္။ဦးေလးဘယ္ျပန္မွာလည္းလာၾကိဳမယ့္လူရွိလားလုိ႔ပဲေမးလုိက္ပါတယ္။အဲ့အခ်ိန္မွာ ဘာမႈနဲ႕ က်တာလည္း ၊ အမႈတြဲကဘာလည္းဆုိတာ ေမးဖုိ႔ကုိ က်ေနာ္စြံ႕အလုိ႔ သြားခဲ့ပါျပီ။ က်ေနာ္လည္းသူ႕ကုိေမးလုိက္တယ္ ၊ လာၾကိဳမယ့္လူရွိလားဆုိေတာ့ ေခါင္းခါျပပါတယ္။ ဘယ္မွာေနလည္းဆုိေတာ့ သူအားယူျပီး ၂မိႏွစ္ေလာက္ေနမွ ရန္ကုန္ေျမာက္ဥကၠလာဆုိျပီးေျပာပါတယ္။ လာၾကိဳမယ့္လူမရွိဘူးလုိ႔လည္း ေျပာပါတယ္။က်ေနာ္ရင္ထဲမွာ အစုိ႕ၾကီးစုိ႕ခံလုိက္ရသလုိ ဘာမွလည္းမေျပာနိင္ေတာ့ပါဘူး။က်ေနာ္လက္ကုိဆြဲျပီး လမ္းေလွ်ာက္လုိ႔ရလားေမးေတာ့ ေခါင္းခါမလုိ ေခါင္းျငိမ့့္မလုိ လုပ္တာနဲ႕႔ က်ေနာ္လည္း အုိးဘုိအက်ဥ္းစခန္းက ဝန္ထမ္းတစ္ဦးနဲ႔ တြဲျပီးထြက္လာပါတယ္။

ဝန္ထမ္းက သံတံခါးေက်ာ္ေတာ့ က်ေနာ္နဲ႔လႊဲထားလုိက္ပါတယ္။က်ေနာ္လည္းသူ႕ကုိ မထူးပါဘူးဆုိျပီး ထမ္းလာေတာ့ သူဟာ ပါးစပ္ၾကီးဟျပီး ဘာမွမေျပာနိင္ပဲ အက်ဥ္းစခန္းအျပင္ကလူေတြကုိေတြ႕ေတာ့ ငိုပါေတာ့တယ္။သူဘယ္ႏွစ္ႏွစ္က်လည္းက်ေနာ္မွာ မေမးနိင္ေတာ့ပါဘူး။က်ေနာ့္ကုိ က်ေနာ္လည္း သတင္းေထာက္ဆုိတာကုိေမ့ျပီး သူ႔ကုိထမ္းရင္း က်ေနာ္လည္း မ်က္ရည္မထိန္းနိင္ပဲ မ်က္ရည္ေတြဟာ ထြက္က်လာပါေတာ့တယ္။အက်ဥ္းစခန္းေရွ႕ကခုံမွာ သူ႔ကုိထုိင္ခုိင္းရင္း က်ေနာ္ဘာလုပ္ရမလည္း စဥ္းစား ေနမိပါေတာ့။အဓိကကေတာ့ သူဘယ္လုိျပန္မလည္းေပါ့။က်ေနာ္အမ်ိဳးမဟုတ္ေပမယ့္ ဒီလုိလူမ်ိဳးေတြကုိ ေတြ႔ရေတာ့ က်ေနာ္ဝမ္းနည္းမိပါတယ္။ဘာအမႈနဲ႕ပဲ အက်ဥ္းက်က်ဥ္းက် အျပင္ကုိစေရာက္တဲ့ခ်ိန္မွာ ေလွာင္အိမ္ထဲက ဌက္တစ္ေကာင္လုိ ဘယ္သြားရမွန္းမသိ ဘယ္အကုိင္းနားရမွန္းမသိတဲ့ ဌက္လုိပါပဲ။ မိသားစုမရွိတဲ့လူေတြ မိသားစုလာမၾကိဳတဲ့လူေတြဆုိ ပုိဆုိးပါတယ္။

သူ႕ေဘးမွာ မ်က္ရည္က်တဲ့လူဆုိလုိ႔ က်ေနာ္တစ္ေယာက္ပဲရွိပါတယ္။က်ေနာ္ သတင္းေထာက္ျဖစ္ေနလည္း က်ေနာ္မေနနိင္ပါဘူး။လူတစ္ေယာက္ကုိကူညီခ်င္ခဲ့တဲ့ စိတ္ရင္းေၾကာင့္လားမသိ ၊ က်ေနာ္သူ႔နားေလးမွာ ေယာင္လည္ေယာင္လည္နဲ႔ ျဖစ္ေနခ်ိန္မွာ ခ်မ္းျမသုခမွ အစ္မၾကီး မယုယုတုိ႔ေရာက္လာပါေတာ့တယ္။ သူ႔ကုိျပဳစုေပးဖုိ႔ ကားေခၚထားျပီးျဖစ္တဲ့အေၾကာင္းေျပာခ်ိန္မွာ က်ေနာ္လည္းေက်းဇူးတင္ေၾကာင္းေျပာျပီး က်ေနာ္လည္း သတင္းေထာက္အေနနဲ႕ သတင္းထက္သြားယူပါေတာ့တယ္။စိတ္ထဲမွာေတာ့ တစ္ထစ္ထစ္နဲ႔ ေပါ့။ အဲ့အခ်ိန္မွာ အက်ဥ္းစခန္းထဲက တစ္ဖြဲ႔ျပီးတစ္ဖြဲ႕ထြက္လာသလုိ ၊ ကုိယ့္မိသားစုေတြ မ်ားေတြ႔မလား ဆုိျပီး အက်ဥ္းေထာက္ထဲကေနထြက္လာျပီး ရွာေနတဲ့လူေတြ လည္းရွိပါတယ္။ မိသားစုဝင္ေတြကလည္း ကုိယ့္လူကုိ လြြြတ္လာမလားလုိ႔ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္တံခါးေတြနဲ႔ ေစာင့္ေနၾကပါေတာ့တယ္...။က်ေနာ္လည္း ဓာတ္ပုံရုိက္ရင္း သတင္းယူရင္း ညေန၃နာရီခြဲေက်ာ္ေတာ့ ေနာက္ဆုံးပိတ္ကားၾကီးတစ္စီးနဲ႔ အက်ဥ္းသားေတြ ထြက္လာပါေတာ့တယ္။က်ေနာ္လည္း အဲ့ကားေပၚကလူေတြကုိ လွမ္းေမးလုိက္ပါတယ္။ အထဲကလြတ္မယ့္ လူေတြ က်န္ေသးလားဆုိေတာ့ ဒါအကုန္ပဲ လုိ႕သူတုိ႔ကလွမ္းေျပာလုိက္ပါတယ္။

ေပ်ာ္တဲ့လူေတြကေတာ့ေပ်ာ္ေနၾကတာေပါ့ဗ်ာ။တစ္ခ်ိဳ႕မိသားစုဝင္ေတြကလည္း ကုိယ့္မိသားစုဝင္ မလြတ္လုိ႔ ေခါင္းငုိက္စုိက္နဲ႔ အိမ္ျပန္ၾကသလုိ ေကာင္းကင္ၾကီးကုိၾကည့္ျပီး ေနာက္တစ္ၾကိမ္ ငါေတာ့လြတ္မွာပါလုိ႔ အထဲကေန အားတင္းထားသူေတြလည္းရွိေနတယ္လုိ႕ က်ေနာ္ခံစားရပါတယ္။ ျပန္လြတ္လာတဲ့လူေတြက လည္း ဝမ္းသာေပ်ာ္ျမဴးေနၾကသလုိ တစ္ခ်ိဳ႕ကလည္း ဝမ္းပန္းတစ္သာ ဖက္ငုိေနၾကတာေတြ လည္းရွိေနခဲ့ပါ တယ္။

အဲ့အခ်ိန္မွာပဲ က်ေနာ္ ေလျဖတ္ေနတဲ႔ ဦးေလးၾကီးကုိသတိရျပီး ျပန္သြားလုိက္တဲ့အခ်ိန္မွာ အဲ့လူၾကီး မရွိေတာ့ပါဘူး။ က်ေနာ္လည္း စုိးရိမ္စိတ္နဲ႔ ခ်မ္းျမသုခက အစ္ကုိၾကီးေတြ အစ္မၾကီးေတြေမးၾကည့္ေတာ့ သူတုိ႔ေဆးခန္းေခၚသြားျပီး ေဆးထုိး ေဆးပုလင္းခ်ိတ္ေပးလုိ႕လမ္းေလွ်ာက္နိင္ျပီျဖစ္ေၾကာင္း ၊ ညေန၅နာရီကားနဲ႕ ရန္ကုန္ကုိျပန္ပုိ႔လုိက္ျပီးျဖစ္ေၾကာင္းသိရပါတယ္။အဲ့အခ်ိန္မွာက်ေနာ္ ခ်မ္းျမသုခ အသင္းၾကီးကုိ ေျပာမျပတတ္ေအာင္ကုိ ေက်းဇူးတင္သြားပါတယ္။ျပီးေတာ့ ခ်မ္းျမသုခ လူမႈကူညီေရးအသင္း မွ ပုဒ္မအသီးသီးနဲ႔ ျပန္လြတ္လာတဲ့ အမ်ိဳးသား ၊ အမ်ိဳးသမီးေတြကုန္လုံးကုိ ထမင္းေကၽႊးေနတာ ေတြ႕ရ ပါတယ္။ လမ္းစရိတ္ေတြလည္းေပး.ကားေတြနဲ႔လည္းလုိက္ပုိ႔ေနတာေတြလည္းေတြ႕ရေတာ့ ခ်မ္းျမသုခ အသင္းတစ္ခုထဲကသာမဟုတ္ပဲ က်န္တဲ့အဖြဲ႕အစီးေတြကလည္း သူတုိ႔လုိ လူအားေတြ ေငြအားေတြနဲ႔ ကူညီရင္ဘယ္ေလာက္ေကာင္းလုိက္မလည္းဆုိတဲ့ အေတြးေလးတစ္ခုလည္း က်ေနာ္ဆီမွာ ဝင္လာပါတယ္။

သတင္းေထာက္ေတြကလည္း ယုံၾကည္ခ်က္ေၾကာင့္ အက်ဥ္းက်ခံရတဲ့ လူေတြကုိ သတင္းေထာက္ေတြ မီဒီယာသမားေတြမွ အင္တာဗ်ဴးေတြလုပ္ေနခ်ိန္ ဓာတ္ပုံေတြရုိက္ေနခ်ိန္မွာပဲ က်ေနာ္ဟာေျခပစ္လက္ပစ္နဲ႔ အုိးဘုိအက်ဥ္းစခန္းေရွ႕လမ္းမေဘးက အုတ္တံတုိင္းကုိမွီျပီး ထုိင္ခ်ရင္း ငါ့ဓာတ္ပုံေတြ ဂ်ာနယ္တုိက္ေတြက ယူမသုံးရင္ေနပါေစ ရန္ကုန္ ေျမာက္ဥကၠလာကုိျပန္မယ့္ ေလျဖတ္ေနတဲ့ စကားလည္းမပီတဲ့ ဦးေလးၾကီးကုိပဲ ျပန္ေျပးျမင္ျပီး သူဘယ္လုိျပန္မလည္း သူ႕မိသားစုနဲ႔ေတြ႕ပါ့မလားဆုိတာ ကုိအသက္ဝေအာင္ရႈဖုိ႔အားမရွိေပမယ့္ သူ႕အတြက္ပဲ စဥ္းစားေနမိပါေတာ့တယ္ဗ်ာ......။

ေက်ာ္ေဇဝင္း

1 comment:

  1. ျမင့္ျမတ္ေသာ ႏွလုံးသား ပုိင္ရွင္ မီဒီယာသမားစစ္စစ္ တစ္ေယာက္ ျဖစ္ေၾကာင္း ေထာက္ခံလုိက္ပါသည္ ... သာဓု သာဓု သာဓု

    ReplyDelete

လာေရာက္လည္ပတ္ၾကေသာ မိတ္ေဆြတို႕ရဲ႕အျမင္မ်ားလည္း ေရးႏိုင္ပါတယ္

 

Copyright © 2009 ေဒါင္းမာန္ဟုန္. All rights reserved.