အေမရိကန္နိုင္ငံ ရဲ့ ၄၄ ေယာက္ေျမာက္ သမၼတ အိုဘားမား စီးတဲ့ကားကို 'The
Beast' လို႔အမည္ေပးထားပါတယ္..။ က်ေနာ့္အျမင္ကေတာ့ ကားလို႔မေခၚပဲ 'တင့္ကား'
လို႔ေခၚရင္ပိုျပီး ေကာင္းမလားပဲ.. :) ဘာရယ္ေတာ့မဟုတ္ပါဘူး..
စိတ္၀င္စားတဲ့သူေတြအတြက္ ဗဟုသုတ အေန နဲ႔ 'The Beast' အေၾကာင္း
နည္းနည္းေျပာၾကည့္ရေအာင္လားေနာ္
...။
'The Beast' ရဲ့ အရွည္ဟာ 18 ft ရွိပါတယ္..။ အျမင့္ကေတာ့ 5ft 10 inch ရွိျပီး အင္ဂ်င္ကေတာ့ 6.5 litre diesel engine ျဖစ္ပါတယ္..။ အျမန္ဆံုးေမာင္းနွင္နိုင္တဲ့ ျမန္ႏႈန္းကေတာ့ 60MPH and
0-6mph – 15secs ျဖစ္ျပီး ဆီစားႏႈန္းအေနနဲ႔ ၈ မိုင္ ကို
တစ္ဂါလံျဖစ္ပါသတဲ့..။ ထုတ္လုပ္ေပးတဲ့ ကုပၼဏီကေတာ့ GM ျဖစ္ပါတယ္..။ သမၼတ
အပါအ၀င္ ၇ ေယာက္စီးနင္းလိုက္ပါ နိုင္ပါတယ္..။ ကားရဲ့တန္ဖိုးကိုေတာ့ £
300,000 လို႔ေရးထားပါတယ္..။ ကားကိုေမာင္းနွင္တဲ့ ယာဥ္ေမာင္းကို အေမရိကန္
စီအုိင္ေအ ေထာက္လွမ္းေရးအဖြဲ႔က အထူး ေလ့က်င့္ေပးထားပါတယ္..။ ၅ လက္မ
အထူရွိတဲ့ တိုက္ေတနီယမ္ ေဘာ္ဒီ နဲ႔ က်ည္ကာမွန္ေတြဟာ ေသနတ္ ပစ္ခတ္မႈကုိ
ခံႏုိင္ရည္ရွိတဲ့ အျပင္ စီးနင္းလုိက္ပါလာသူေတြကို ႐ိုင္ဖယ္ေသနတ္၊
ပစၥတုိေသနတ္ စတဲ့ စစ္သုံးအေသးစား လက္နက္မ်ိဳးစုံ ပစ္ခတ္မႈကုိ
ကာကြယ္ေပးနိုင္ပါတယ္..။ ဒါ့အျပင္ ကားထဲက စီးနင္းသူမ်ားကို
လက္ပစ္ဗုံးဆန္မ်ား ေလာင္ခ်ာမ်ား ထိမွန္ျခင္းကေနလည္း ကာကြယ္ေပးႏုိင္ပါတယ္..။
ကားတာယာမ်ားဟာလည္း ေပါက္ေနသည့္တုိင္ ေမာင္းလုိ႔ရတဲ့ တာယာေတြျဖစ္တဲ့အတြက္
တုိက္ခုိက္ခံရတဲ့ ေနရာကေန ကားကုိ အျမန္ေမာင္းထြက္ႏုိင္ပါသတဲ့...။
ကားတြင္းမွာ တပ္ဆင္ထားတဲ့ ေနာက္ဆံုးေပၚ ဆက္သြယ္ေရးအခ်က္အလက္ေတြ
ကြန္ျပဴတာပိုင္းဆိုင္ရာ ေတြအေနနဲ႔ေတာ့ အထူးေျပာစရာမလိုေလာက္ေအာင္ ကို
ျပည့္စံုျပီးျဖစ္မယ္ဆိုတာ အားလံုးသိျပီးျဖစ္မွာမို႔ မေျပာေတာ့ပါဘူး..။
အထူးကိရိယာ ေတြထဲမွာ အေရးေပၚ ေလသန္႔ထုတ္ေပးတဲ့စနစ္ ပါ၀င္ပါတယ္..။
ဓာတုလက္နက္ နဲ႔ တုိက္ခုိက္ျခင္းခံရပါက ကားတြင္းမွာ အေရးေပၚ
ေလသန္႔ထုတ္ေပးႏုိင္တဲ့ စနစ္ပါ၀င္ ပါတယ္..။ အျပင္ကေန မ်က္ရည္ယုိဗုံး
အဆိပ္ဓာတ္ေငြ႕ စတာေတြကုိ ကားတြင္းမွာတပ္ဆင္ထားတဲ့ ဆင္ဆာက အာရံုခံမိတာနဲ႔
ကားထဲရွိ ေလေအးေပး စနစ္ဟာ ျပင္ပက ေလ၀င္ေရာက္မႈကို အလုိအေလ်ာက္
ပိတ္လုိက္မွာျဖစ္ပါတယ္..။ အေရးေပၚအေျခအေနမွာ ကားတြင္းက ပုဂၢိဳလ္မ်ား
ကားေနာက္ဘက္ (အံဖုံးေနာက္တံခါး)က ထြက္လုိပါက ကားတြင္းရွိ ခလုတ္တစ္ခုကုိ
ဆြဲလုိက္တာနဲ႔ ထြက္ႏုိင္ေအာင္လည္း စီမံထားပါတယ္..။ ကားရဲ့ ဆီတိုင္ကီဟာလည္း
တစ္စံုတစ္ရာေၾကာင့္ ေပါက္သြားပါက အလုိအေလ်ာက္ ျပန္ပိတ္ႏုိင္တဲ့အထိ
စီမံထားပါတယ္..။ ကားေနာက္မွာတပ္ထားတဲ့ ကင္မရာက ကားေနာက္ပုိင္း အေျခအေနကုိ
မ်က္ျခည္မျပတ္ ေစာင့္ၾကည့္ေနပါတယ္..။ ညပုိင္းေမာင္းႏွင္တဲ့ အခါ
ထိခုိက္မႈနည္းပါးေစဖို႔ ေရွ႕ျမင္ကြင္းကုိ 'အင္ဖရာရက္' ေရာင္ျခည္သုံး
မီးလုံးမ်ားနဲ႔ ထုိးထားပါတယ္..။ ကားေလကာမွန္ေဘးမွာ တပ္ဆင္ထားတဲ့ 'အင္ဖရာရက္
ကင္မရာ' က လမ္းေပၚမွ ထင္လာတဲ့ ပုံရိပ္မ်ားကုိ ကားတြင္းရွိ
ထိန္းခ်ဳပ္ဖန္သားျပင္ကို ပုိ႔ေပးပါတယ္..။ ကားရဲ့ ဘရိတ္စနစ္ဟာ ေရဒါသုုံး
ဘရိတ္စနစ္ နဲ႔ ဖြဲ႕စည္းထားပါတယ္..။ ေရွ႕ကား နဲ႔ နီးလာၿပီဆုိရင္ အလုိအေလ်ာက္
သတိေပးတယ္.. ကားခ်င္းတုိက္ေတာ့မယ့္ အေျခအေနေရာက္ၿပီဆုိရင္ ဘရိတ္ကုိ
ဘယ္ေလာက္အတုိင္းအတာ ထိ အုပ္ရမယ္ဆိုတာကုိ အလုိအေလ်ာက္တြက္ခ်က္
ထိန္းေပးနိုင္တဲ့အတြက္ ကားေမာင္းသူက လုိသေလာက္ ဘရိတ္ မအုပ္မိ ခဲ့ရင္လည္း
ဒီေရဒါသုုံး ဘရိတ္စနစ္က လုိသေလာက္ အလုိလုိ ဘရိတ္အုပ္ေပးနိုင္တယ္လို႔
ဆိုထားပါတယ္...။
Ko Nay Myo
0 comments:
Post a Comment
လာေရာက္လည္ပတ္ၾကေသာ မိတ္ေဆြတို႕ရဲ႕အျမင္မ်ားလည္း ေရးႏိုင္ပါတယ္