Wednesday, October 17, 2012

0 လက္ပန္ေတာင္းေတာင္တြင္ လံုၿခံဳေရး တာဝန္က်မ်ားႏွင့္ ေတြ႕ဆံုျခင္း (ရုပ္/သံ)

“ကၽြန္ေတာ္တို႔ ရဲက်င့္ထံုး ဥပေဒမွာ ဒီလို ကုမၸဏီတစ္ခုကို ကာကြယ္ေစာင့္ေ႐ွာက္ဖို႔ မပါဘူးဗ်”
“ ဒီမွာ ၾကည့္ဗ်ာ ကၽြန္ေတာ္ေျခေထာက္မွာ ဝဲေတြ ေတြ႕လားဗ်။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေျမႀကီးေပၚမွာ အိပ္ရတာ သံုးလ ေက်ာ္လာေတာ့ ဝဲစြဲေနၾကၿပီ”
“ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို ပစ္မိန္႔ေပးလည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ကေတာ့ မပစ္ပါဘူး ”
“ စစ္တပ္က ဦးပိုင္ကလူေတြေရွ႕မွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို မင္းတို႔ ေသာက္သံုးမက်ဘူး။ ပစ္သတ္လိုက္ရမလား။ ”
“ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို မင္းတို႔ ဟိုဟာလုပ္စမ္း၊ ဒီဟာလုပ္စမ္းနဲ႔ ရင့္ရင့္သီးသီးခိုင္းတယ္။ မလုပ္ဘူးဆို ရင္လည္း မင္းတို႔ ျပဳတ္သြားခ်င္လား။ လနံပတ္ေပးစမ္း..ဘယ္အဆင့္လဲလို႔ ဦးပိုင္က ဗိုလ္မွဴးမ်ိဳးေဆြ(ၿငိမ္း) က အၿမဲ ရင့္ရင့္သီးသီးေျပာတယ္”
“ ကၽြန္ေတာ္ရဲဘက္ဆိုင္ရာ အရာရွိႀကီးေတြကလည္း မွာထားတယ္။ မင္းတို႔ ျပည္သူနဲ႔ အဆင္ေျပေအာင္ေန ျပည္သူနဲ႔ ထိပ္တိုက္မေတြ႕ေစနဲ႔။ကၽြဲႏြား ေက်ာင္းတာေလာက္ကေတာ့ ေက်ာင္းၾကပါေစလို႔ မွာထားတယ္ ”
“ အရင္တုန္းက ဦးပိုင္က တစ္ရက္ သံုးေထာင္ေပးတယ္။ အခု ႏွစ္ေထာင္ပဲရေတာ့တယ္။ အဲဒါေတာင္ ႀကိဳေပး တာ မဟုတ္ဘူး။ ကိုယ့္ပိုက္ဆံစိုက္ထားႏိုင္ရင္ စိုက္၊ မစိုက္ႏိုင္ရင္ ဆိုင္မွာ အေၾကြးထားရတယ္။ ပိုက္ဆံေပး ျပန္ေတာ့လည္း မယားငယ္ေပး ေပးတယ္ဗ်ာ”

“ခဏဆိုၿပီး လႊတ္လိုက္တာ ဒီမွာ ေနရတာ သံုးလ ေက်ာ္လာၿပီ။ ေနာက္မွာက်န္ခ့ဲတ့ဲ မိသားစု ဘယ္လိုစား ေသာက္ ေနထိုင္ေနရလဲ ဆိုတာလည္း မသိရဘူး”

“မင္းတို႔ လံုၿခံဳေရးအတြက္ အခုခ်က္ခ်င္းထြက္ဆိုလို႔ ထြက္လာရတာ။ ဘာကိစၥမွန္းေတာင္ မသိရဘူး။ ဒီေနရာ ေရာက္မွ ဘာလုပ္ရမလဲ သိတယ္ ”

ရဲရင့္ ေတြ႕ဆံုေမးျမန္းသည္။ Yangon chronicle

0 comments:

Post a Comment

လာေရာက္လည္ပတ္ၾကေသာ မိတ္ေဆြတို႕ရဲ႕အျမင္မ်ားလည္း ေရးႏိုင္ပါတယ္

 

Copyright © 2009 ေဒါင္းမာန္ဟုန္. All rights reserved.